Opony To My to świetne miejsce na zakup opon. Ja tu znalazłem nowe zimówki. Jestem z nich zadowolony, bo są wytrzymałe, a cena była atrakcyjna.
Infolinia: +48 782 50 50 02 ‧ + 48 693 814 331
Wybierz producenta
Cooper Tire & Rubber Company to amerykański producent opon, którego początki sięgają 1914 roku, kiedy to John F. Schaefer i Claude E. Hart założyli w Ohio swoją firmę produkującą początkowo materiały naprawcze do opon. W chwili obecnej firma Cooper posiada 60 punktów produkcji, dystrybucji i sprzedaży oraz jest właścicielem marek Avon, Dean, Mastercraft i Starfire.
Opony Cooper zaliczają się do średniej klasy jakościowej (medium).
WEATHERMASTER WSC ™
Doskonałe właściwości zimowe, przypięte do ćwieków i odporne na warunki atmosferyczne.
Opony Cooper WeatherMaster WSC to opony należące do klasy średniej. Opony tej klasy zapewniają dobrą jakość w rozsądnej cenie. Przeznaczone są do samochodów z napędem na cztery koła.
Nowoczesny wzór bieżnika gwarantuje wysokie osiągi na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Dobrą wytrzymałość podkreśla materiał budulcowy, którym jest mieszanka gumowa, dzięki której opony cechują się zwiększoną wytrzymałością na ścieranie.
Odprowadzanie wody z centralnej części opony na boki gwarantuje ochronę przed zjawiskiem aquaplaningu. Skrócona droga hamowania na mokrej nawierzchni daje im pożądane bezpieczeństwo.
Opona cechują się bardzo dobrą trakcją, również podczas jazdy z dużą prędkością.
CECHY i ZALETY:
+ KIERUNKOWY WZÓR BIEŻNIKA
Poprawia przyczepność na śniegu i odprowadzanie wody.
+ SOLIDNE ŻEBRO ŚRODKOWE
Poprawia reakcję układu kierowniczego i zmniejsza hałas.
+ OPATENTOWANA KONSTRUKCJA SNOW GROOVE ™
Zapewnia lepszą przyczepność dzięki doskonałej przyczepności na śniegu.
Na produkt udzielana jest gwarancja producenta: 2 lata.
W przypadku chęci zareklamowania zakupionych opon, prosimy przesłać towar, który wg kupującego posiada wadę na adres:
TIOR SP. Z O.O.
GŁOGOCZÓW 760
32-444 GŁOGOCZÓW
Razem z oponami prosimy o dostarczenie pisma z następującymi informacjami, niezbędnymi dla prawidłowego ustalenia zasadności reklamacji:
W razie nieuzasadnionej reklamacji, kosztem transportu (20 zł za jedną oponę) zostanie obciążony klient (koszt ten obejmuje transport opon z naszej siedziby do autoryzowanego serwisu diagnostycznego producenta oraz odesłanie opon do klienta).
Nasza firma nie posiada środków technicznych aby we własnym zakresie badać zasadność reklamacji, dlatego opony diagnozowane są w specjalistycznym serwisie producenta, który potwierdza lub odrzuca reklamację.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).
Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).
Hałas zewnętrzny toczenia opon
Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 2020/740 (PDF).
Hałas zewnętrzny
Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon
Klasa A
3dB poniżej limitu europejskiego
Klasa B
Zgodny ze starymi europejskimi limitami
Klasa C
Zgodny ze starymi europejskimi limitami
Uwaga
Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.
Przyczepność na lodzie
Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.
Przyczepność na śniegu
Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.
Efektywność paliwowa
Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).
Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.
1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.
Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A
1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.
Uwaga:
Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)
Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.
2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni
Odległość hamowania
Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)
Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740
Uwaga:
Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.
Mikołaj
Opony To My to świetne miejsce na zakup opon. Ja tu znalazłem nowe zimówki. Jestem z nich zadowolony, bo są wytrzymałe, a cena była atrakcyjna.
Oliwer
Duży wybór opon przemysłowych i rolniczych. Ogumienie do ciągnika sporo kosztuje, dlatego wybieram te które długo wytrzyma. W OponyToMy mam taką pewność.
Juliusz
Szybka i tania wymiana opon. Założyli mi całoroczne w aucie i mogę teraz bezpiecznie jeździć.
Konrad
Przed sezonem wymieniłem tu opony. Jestem zadowolony z usługi. Widać, że pracownicy zakładu mają duże doświadczenie.
Wiktor
Cieszę się, że można tu naprawić opony do ciężarówki. Zakup nowych to poważny wydatek, a naprawa zawsze jest tańsza.
Mateusz
Mają opony do ciężarówek i to duży wybór. Prowadzę firmę transportową i często kupuje u nich nowe produkty. Jakość stoi na wysokim poziomi, a ceny są konkurencyjne i to mnie zachęca.
Roman
Szybki serwis opon. Wymieniałem tu 2 razy opony i zawsze szło im bardzo sprawnie. Opony zostawiałem w należącej do nich przechowalni. Przy ponownym użyciu były w idealnym stanie!
Andrzej
Kupiłem tu opony do ciągnika i przyczepy. Wyszło całkiem tanio. Kolega dobrze mi doradził żeby odwiedzić hurtownię Opony To My.
Jacek
Po kilku sezonach musiałem wymienić opony do auta i szukałem sklepu. Kolega doradził mi właśnie to miejsce i muszę przyznać, że miał rację! Duży wybór, niskie ceny i fachowe doradztwo. Czego chcieć więcej?